Актуално! Българска Сцена! Световна Сцена! Мода! Клюки! Лайф Стайл! Интимно, SexStyle! Рецепти от Звездите! Диети за ЗВЕЗДИ! Видео!
apostol
avatar Потребител

Скандалджия
Публикации: 41
graph
Карма: 1  
Отново за Н. В. Кафето - 2007/08/29 13:04 ОТНОВО ЗА Н. В. КАФЕТО


Анализ на данни от 10 изследвания, направени в Европа и Япония, показва, че консумацията на кафе намалява риска от рак на черния дроб. Това предаде неотдавна Ройтерс.

Анализирайки данните от 10-те изследвания д-р Франческа Брави и колегите и от института "Марио Негри" в Милано са установили, че за хората, които пият кафе, рискът от развитието на чернодробен карцином е с 41 % по-малък, отколкото за тези, които не консумират ободрителната напитка.
Специалистите открили, че за хората, които пият повече кафе - три или повече чаши дневно, рискът от развитието на рак на черния дроб е с 55 процента по-малък.
Опасността за хората, които консумират малки или умерени количества - от една до три чаши дневно, е с 30 процента по-малка, отколкото за онези, които не пият кафе.
Предишни лабораторни изследвания и опити с животни са показали, че някои съединения в кафето блокират вредните ензими, които играят роля в развитието на рака.
Консумацията на кафе е свързана също и с понижен риск от цироза на черния дроб и хронични чернодробни заболявания - основни рискови фактори за чернодробния карцином. В световен мащаб ракът на черния дроб е третото най-смъртоносно злокачествено заболяване след белодробния и стомашния рак.
През 2002 г. от чернодробен рак са починали 600 000 души. Наскоро японски специалисти оповестиха, че за жените, които пият по три или повече чаши кафе на ден, рискът от развитието на рак на дебелото черво намалява наполовина!

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
*****************

Aпостол Апостолов

www.LudiPari.com
  | | Администратора е забранил публичното писане.

ВХОД




  
Забравена парола
Нямате достъп?
Регистрирайте се!!!

Мъж


dinko


Сладур

Реклама
Приятели
- Безплатни Обяви
- Безплатна ЗОНА
- Сподели.инфо
- www.iModels.TV Конкурси
- Игри,игри,ирги
- Субтитри
- LiveScores
- Кулинар
- Диети
- TeenProblem.net
- Nedovolni.com
- AnimeS-bg.com
- Запознанства
- imoti24.bg
- myCV.bg
- Теглете най-новата музика
- Добавяне на сайт
- 7 секунди
- Startirai.com
- ВИДЕО ЧАТ
- Онлайн Игри
- O-Connect
- Fresh-BG.com
- Muzi4ka.com
- Анонимен Хостинг - www.qdove.com
- Уеб Дизайн и Реклама
- Онлайн игри
- mucunki.com
- Работа и заплата?
- Nevena-Tsoneva.Net
- www.shopping.bg
- BGSTUFF.NET
-
Клюкари
- NAFUKANI.com
- gepiMP3.com
- Crazy Torrent
- CyberBass
- Сподели любовта
- powermp3.eu
- Филми, Трейлъри
- Вертикален свят
- Всичко за театрите
- Пожелания
- www.vvellevv.com
- wet.bg
Снимни от нашата Скандална галерия
 
В какво прекарвате времето си в интернет?
 
Реклама
 
Начало : Препоръки и Забележки : Реклама : Партньорство : Контакти
© Copyright Skandalno.com All Rights Reserved.